24 July 2009

Chot

Dear blog,

Chot admitted to Pusrawi again. She vomited the whole Wednesday night. Less than 24 hrs from the moment she came back home that afternoon. I was more than happy when she texted me she was at home on Wednesday afternoon, but who knows that on the next day she was admitted again. Dia cakap there is a possiblity untuk kena operate lagi. gulps. So yesterday I went to visit her after work. I was trying to be cool in front of her scared my emotion might disturb her condition hehe. Tapi I can't help myself la when I was in the car on the way to fetch Kak Jan. Hehe. Siapa tak sebak tengok kawan sendiri sakit. All this while kita ketawa, gaduh setiap masa sama-sama. Sekarang semua pergerakkan terbatas. Still buat lawak ketawa tapi slow la sebab sakit kan ;p. I pray you will get well soon soon very soon Chot..InsyaAllah semua boleh sembuh. I doakan jugak you will not go for 2nd surgery tu. ermm...I know you're stronger than me..yes you are! hehe. I love you!


ainbubuk

4 comments:

  1. hey...wats going on to tasha beb...send ma regards to her...hope tasha get well soonnn...huhuhuh

    ReplyDelete
  2. owhh yaa i wasnt read all ur entry...skang dh abess...hihih pityyy chot eh...takotnyer apendix dh burst kan...huhuhuh ritu hubby aku kene apendix pon separuh jantung nk gugur...huhuh me doakan laaa moge2 cik tasha ni sembuh sesembuhnyer...huhuh

    ReplyDelete
  3. hehehe chot dh selamat balik umah sabtu lepas. so far xde apa2 la and dia pon x gi 2nd surgery tu. cuma doct takut bernanah lagi. alhamdulillah now xde apa2 dh tgh berehat mc few weeks. doakan la dia xde ape2 ok. dun worry, chot tu sakit2 pon dia punye merepek masih maintain haha

    ReplyDelete
  4. hahahah korang mmg heh...4 ever merepek2 ...sgt fun laa kann biler merepek2...hahahha luv it too...takotnyer pecah dlm eh...nwey moge2 sehat dgn bahiknyerr

    ReplyDelete