22 July 2009

Be happy guys, chill...

Buka puasa story again...yesterday was at Manhattan Fish Market. Thought of going to ayam penyet kan? Tapi perut meragam macam doesn't feel like eating spicy stuff. So, right after Kak Jan finished tudung hunting for her Lumut event tomorrow, we shoot to Manhattan Fish Market at Ampang Park.. itupon lepas duk fickle fickle mana nak pergi for buka puasa.
There are a few 'kata-kata' asking me why I like to blog bout food, makan, makan , makan and all food related stuff lah. Ermm I wonder why they bother eh? Takut me getting bigger eh? Aihh...Bukan kah dalam sehari kita makan 3 kali, breakfast, lunch, dinner..reason why people duk nak pelik maybe sebab orang lain tak blog la pasal apa depa makan for breakfast, lunch and dinner but I do..yes I do tell story bout makan this makan that a lot. So nampak la macam takde keje lain selain makan, makan dan makan. hahaha. Why eh? Simple, coz I love to eat, and no doubt la kadang-kadang when they look at me of course orang nak cakap "patut la asyik cakap pasal makanan jer..."..hehe so shallow
Orang tak tahu how I appreciate food so much. Whenever I makan sedap, hati I happy jer. But I definitely know how to limit myself. I love having nice food with my loved ones, giggling, laughing out loud, cracking silly jokes, and paling best, enjoy critisizing the food so much hehehe. Ok dah, nothing to be bitter about ;p Be happy guys, chill....

Gaya 'strok'...aih

Amik gambar dulu before buka puasa..bukankah ini wajib setiap kali makan-makan?

Owh look at that baby!

Tgk kak Jan hyper..ishk ishk

ainbubuk

2 comments:

  1. hahahahajahahaha i love food, i love myself and i love you! hahaha MUAHHHHHH

    ReplyDelete
  2. Wah..wah..hebat sungguh aksi stroke kali nih..selalu sebelah je stroke ni..ni sampai dua belah tuh...kiri dan kanan..terus tolak ke bahagian tengah...dahsyat..Syabas Inspektor Sahab...hahahaha :P

    ReplyDelete