29 January 2009

The wacky part of Farah Hamizah Rasol

Farah, before you get married I better reveal all the good and bad side of you. Hahahahaha..This is cute I think hahaha..Masa duk buat housekeeping kat handphone, I found this and thought of sharing it here. Owh well, sharing is caring plus loving and amazing kan!! ;p

Pls don't get mad darling coz I really love this cute shot of u! I love you!!!! heeeeeeeeeeeee :D


Itulah lain kali orang nak amik gambar jangan buat perangai!! Ini satu pengajaran! hahahaha
ainbubuk

4 comments:

  1. ni gmbr sesudah kehilangan gmbr2 dlm camera ko ke b4? muke ko masih gembire lg time ni

    ReplyDelete
  2. ni sebelum sbb muka masih tersenyum ceria..kan ke lepas dh ilang tu aku mencuka muncung sedepa?! hahaha hangin! skali dh tgk wyg bagai boleh ade pulak gegambar tu dlm camera tu balik. sengal!!

    ReplyDelete
  3. hanjinggggggggggggg ko ain!

    tp aku tau aku cute kan dlm pics ni

    ko tgk arif,x bergerak mcm patung...hahaha...lawak lawak lawak

    wei,tgk la tgn sape yg belek2 cam ko,tgn aku gak..u owe me! ;p

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete