30 December 2008

The Guts

Rasanya macam lama sangat cuti dari hari Khamis last week then kerja sehari on Friday then continue cuti til Monday and today back to reality. It seems too long leaving all the things back in office and when I start working today rasa macam dunno which and what to start first padahal ad 2 project pending to be settled by this week or latest next week. Umpphhh..I can do it lah. Kalau nak tahu, my style ni kalau kerja tu timeline dalam 3 weeks, I wanna make it 2 weeks je dah siap sebab takut if last minute sure hasilnya cam hape-hape tah! Kerja bukan leh buat main macam assignment time study aritu (altho sebenarnya dedua sama penting! heh) sebab kerja ni melibatkan wang wang wang! haha and walaooponnnn study pon melibatkan duit jugak, tapi takdela sampai bonus tak masuk or increment hampeh kan ;p (ape konsep ni?)
Berjela-jela cerita nak citer kat sini tapi belum bersedia sepenuhnya sebab perasaan sekarang ni macam ermm..mixed feelings lah. I am happy but in the same time keep thinking of this 1 thing, and then it makes me feel sad and down..and all I wanna do now is cry....I can't help myself whenever I think of it..I know I can be strong..I know I can do it...but I just dunno how to start..all I need now is the 'guts'....
ainbubuk

No comments:

Post a Comment