19 March 2009

Aiyo kakak!

One fine morning, I received a text message....
Girlfriend : Buqqq!!! I forgot!! Happy belated birthday!!! Muahahahahaha
Me : 28 la. 18 tu chot.aiyo! haha
Gotcha!! Hahah..sms was from dear girlfriend, Yashma. Early in the morning masa I was so bored stranded in the traffic and mesti dia pun duk melanguk berangan dalam kete masa gi keje and tiba-tiba konon baru teringat nak wish birthday la. Aiyoyoyo..apa la kakak. You sudah lupa sama itu date tapi sangat ingat akan ini bulan March and no. 8 ka?? ammaaaa...mine is 28 and 18 itu si Chot yer.haha. Anyway, it is acceptable and I am so impressed with your effort untuk mengingati my birthday, and especially to be the super 1st to wish me happy birthday. haha. Ini pasti menjadi ucapan harijadi terBEST untuk tahun ini. Apa-apa pon I love you Nur Yashma! ;)
ainbubuk

1 comment:

  1. arrghhhhh!! malu i!!! ha ha ha ha ha

    but actually mmg i nak jadik the Super 1st yang wish u this year!!

    he he he

    ReplyDelete