14 April 2009

Fickle Me Fickle You

Pernahkah anda berada dalam situasi 'lalang'? Menjadi seorang yang sangat fickle sampai susah nak buat keputusan? I've been browsing for 'something' for the big day. Actually dah decide and almost bayar deposit pon lg seminggu dua ni, but being a fickle me...tadi blog hopping and I saw something..aihh promotionnya agak cheaper cuma hasilnya tidak lah segempak my 1st choice. Fikir-fikir balik, nak amik yang hasilnya sangat puas hati, cantik and pasti senyum sampai ke telinga or yang murah, not bad jugak hasilnya cuma takdelah gempak, tapi kira orite la asalkan murah?

*sebelum kena marah and jadi lebih gila baik stick to my 1st choice sajer!! sudah noor ain jangan ikut nasihat syaitan! ummppp -_-




ainbubuk

5 comments:

  1. bunyi mcm psl photographer je..? my advise (chewah mcm pandai sgt je!) go for the 1st choice. mahal sket takpe,janji puas hati. sekali seumur hidup kan...bkn tiap2 tahun kawin hehehe.. dgr la kata org yg dah kawin ni :p

    luvs,tasha halim

    ReplyDelete
  2. ain,cousin ko ada wife nama aishah tak? pmpn tu tua sethn dr kite..

    die tu senior aku kt shah alam...

    tibe2 plak add aku kt fs,padahal aku benci gile kt senior aku..

    ko jgn bgtau die lak hal ni..haha

    ReplyDelete
  3. mekasih tasha! hehehe..so camner trip jakarta tu?selamat kan?andi tu baik kan? haha

    farah,nama dia aisyah ke?kalau aisyah betul la kot..haha

    ReplyDelete
  4. frog! bodohnye aku hahah terang2 ko ckp nama dia aishah hahaha..ok ok btol la tu hahahaha ngok

    ReplyDelete
  5. dulu die cam sombong je time jd senior aku..(mentang2 la senior)..

    aku siap sumpah xnk jumpe senior aku blk...

    keciknye dunia ni..

    ReplyDelete