Showing posts with label chill. Show all posts
Showing posts with label chill. Show all posts

24 December 2008

'Lite Lite' katenyer!

Last night I had dinner with Zati and Chot. Kebetulan Zati sms "Comolot 2nite?ada berani?" (comolot = lepak dan bermesra ;p). Haaa rempit kan bunyik sms?? ape lagi, I replied "berani!". Baru la rempit kan!! hahahaha! Then fikir-fikir ajak lah Chot sekali sebab last weekend konon nak jumpa tapi tak dapat. After Isya, jemput Zati at home and headed to KL amik Chot balik kerja and go dinner together. Owh owh last 2 days I received good news from my good friend Amai yang baru kawin 2 months ago and dia bagitau wife dia Lia dah pregnant 8 weeks. Excitednyaaaaaaa and rasa happy sesangat for Amai. Bestnya kan? haihhhh....

Ok back to our outing, we did nothing other than eating and laughing like no one business! Semua gara-gara ade 1 blog PANAS ni and Zati macam biasa penuh dengan informasi. Memang aku dengan kau ni stalker beb! hahahaha tau-tau je pulak tuh..semua benda tau. semua kenal! hahaha funny rasa. Dari tempat makan, Yong Tau Foo Ampang tu sampai kat Kg.Baru depan umah Chot pon masih masih masih gelak and buat lawak bodo tak sudah-sudah. And word of the day 'lite lite' katenyer!!adoiii sakit perootttt





ainbubuk