16 April 2011

dress biru pujaan

It's saturday and I am now at my office. Takde buat keje apa pun cuma I need to come sebab ada delivery flower and event utk customer so tunggu je la kat ofis.

At this moment, I'm waiting for my friend to pick me up coz we're going to visit our friend Ina and her newborn baby girl. Sambil-sambil tu macam biasa, online window shopping ;p

I found this from Dorothy Perkins and aih so yummy wey..The only thing I worry about wearing this type of dress is it's going to be a problem when it comes to breastfeeding my baby. Ibu penyayang ok, mesti fikir pasal anak all the time :D kih kih kih.

Those dresses I ada semua yang tube dress, so it's easy for me to selak saja masa nak bfeed sebab wear it with cardi, so leh cover dengan cardi kan..ermm kalau dah macam ni pattern nya??Nak selak tang mano?hurmm....terpaksa ku lupakan hasrat hati..

Tunggu la 2 tahun lagi ok pakai dress gini masa jalan2..sebab sekarang if berjalan sure bawak Darin.Gi keje pakai gini?balik keje amik Darin sure nak bfeed dia jugak. Ah tak payah dulu laaaaaa T__T

ainbubuk

No comments:

Post a Comment